Nieuwe collega gezocht

Geplaatst op 10 juni 2015 door Elroy Breukers in:
Algemeen

Ter uitbreiding van ons team zijn wij per direct op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega:

Vacature ICT Helpdesk medewerker M/V

Als full-time Helpdesk medewerker verleen je telefonische en remote ondersteuning aan onze klanten. Je registreert en classificeert meldingen, ondersteunt gebruikers, lost problemen op en zet meldingen door en bewaakt deze. Je werkt samen met je collega’s om snel en adequaat tot een oplossing te komen voor de klant.

Wij bieden een hecht team van specialisten in ICT- en document- oplossingen. Onze klanten zijn voornamelijk bedrijven en instellingen, van zakelijke dienstverlening tot productiebedrijven.

Wij vragen:

  • Bij voorkeur werkervaring op een ICT Helpdesk
  • Minimaal een afgeronde MBO ICT opleiding
  • Kennis van Microsoft producten, waaronder Windows Server 2012, Windows 7/8 en Office 2013
  • Kennis van hardware
  • Kennis van virtualisatie
  • Het accuraat verwerken van gesprekken en acties in ons call management systeem

Ben jij onze nieuwe potentiële collega? Reageer dan door een sollicitatiebrief met C.V. te sturen naar: info@iplinq.nl ter attentie van de heer Elroy Breukers.