Gebruikt u ons helpdeskportaal al?

Geplaatst op 06 december 2022 door Danielle Bakker in:
Cloud Computing, Document Solutions, ICT Infrastructuur, Service en Support, Telecom Solutions

Wij van IP linq begrijpen dat u zich graag wil richten op uw organisatie en dat u niet continu tijd kwijt wil zijn aan allerlei ICT-aspecten.
U kunt bij ons dan ook heel simpel via ons helpdeskportaal uw verzoek of storing doorgeven. De helpdesk is te vinden op https://helpdesk.iplinq.nl. Mocht u nog geen account hebben dan kunt u deze hier aanvragen. Dankzij ons helpdeskportaal heeft u een compleet overzicht van al uw meldingen en communicatie tussen u en onze supportmedewerkers aan de hand van een uniek ticketnummer.

Het portaal is 24/7 bereikbaar, dat houdt in dat u op elk gewenst moment van de dag uw meldingen kunt inzien. Daarnaast kunt u ook nieuwe meldingen registreren of bestaande meldingen aanvullen met extra informatie. De meldingen worden opgevolgd tijdens werkdagen of conform de met u gemaakt contractuele afspraken.

Indien u gebruik maakt van onze beheerdiensten zullen wij ook de meldingen vanuit onze management- en monitoringsystemen proactief toevoegen aan uw helpdeskportaal en deze meldingen opvolgen. Dit betekent voor u dat u op één locatie de status van uw netwerkomgeving kunt inzien.

 

Uw voordelen:

  • 24/7 beschikbaar
  • Alles op één beveiligde locatie
  • Makkelijk meldingen aanmaken en inzien
  • Ticketnummer gekoppeld aan factuur
  • Geheel kosteloos

 

Voor meer informatie belt u naar (074) 7 630 610 of stuurt u een email naar verkoop@iplinq.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.