Geplaatst op 19 mei 2021 door Danielle Bakker in:
Telecom Solutions
Door het toepassen van de IP linq telefonie App op uw mobiele telefoon beschikt u over een directe verbinding met uw telefooncentrale. U bent indien gewenst direct bereikbaar als men naar kantoor belt. De App waarschuwt u bij inkomende oproepen, zoals u dat ook gewend bent bij een “normaal” inkomend gesprek. Via de app kunt u uw collega’s bellen op de interne nummers. Ook kunt u via de app uitbellen met het zakelijk vaste nummer.
Met de softphone app heeft u eigenlijk een tweede telefoon in uw smartphone. De interface lijkt op de ‘kiezer’ zoals u deze gewend bent van uw smartphone: een toetsenbord met nummers waarmee u een nummer kunt intoetsen. Nu is het dus mogelijk om uw zakelijke- en uw privé-smartphone op één toestel te hebben terwijl ze toch gescheiden blijven onafhankelijk van uw mobiele abonnement.
Het gebruik is ideaal voor medewerkers die veel onderweg zijn en bereikbaar willen blijven voor collega’s of klanten. Zij blijven voor intern belverkeer bereikbaar via hun verkorte kiesnummer. Ideaal, want zo verandert er niets voor collega’s maar ook niet voor klanten.
Een greep uit de mogelijkheden van de IP linq telefonie App:
Tevens zijn er vele PBX functionaliteiten beschikbaar: doorschakelen, oproep beantwoorden, conferentiegesprekken, wacht functionaliteit, call recording, aanmelden en afmelden op een wachtrij, activeren van dag en nachtstanden.
IP linq kijkt graag met u mee naar de beste oplossing die past bij uw organisatie en uw wensen, zodat u telefonisch optimaal bereikbaar bent in combinatie met gunstige tarieven.
Scan de QR code en leg contact met ons.
Open WhatsApp Web