Geplaatst op 18 maart 2021 door Danielle Bakker in:
Algemeen, Service en Support
Wilt u zich totaal kunnen richten op uw core business en niet bezig hoeven houden met uw ICT problematiek. Wij van IP linq nemen dit graag van u over. Door onze persoonlijke aanpak en uitgebreide kennis is ons doel om u volledig te ontzorgen op het gebied van ICT. Om uw ICT problematiek inzichtelijk te houden werken wij met een ticket systeem die u via ons portaal gemakkelijk in kunt zien en aan kunt vullen met informatie. Het ticketsysteem zorgt ervoor dat wij de supportaanvragen kunnen volgen en zo u optimaal van dienst kunnen zijn.
Wij staan u echter altijd graag telefonisch direct te woord wanneer u een storing wilt toelichten.
Naast het incidentele support biedt IP linq tevens pro actief beheer aan voor uw werkstations.
24 uur per dag 7 dagen in de week voeren wij met ons IP linq RMM systeem pro actief beheer uit.
Door het monitoren van uw werkstation(s) voeren wij remote onder andere onderhoudswerkzaamheden uit en werken wij permanent updates bij en/of installeren wij patches op uw pc. Hierdoor kunnen wij ook sneller actie ondernemen als er zich een probleem of bedreiging voor doet. Dit beheer is er voor bedoeld om bij te dragen aan een beperking van overlast door technische storingen en het oplossen van problemen op de werkstation voor een laag en vast bedrag per maand.
Scan de QR code en leg contact met ons.
Open WhatsApp Web