Vacature ICT Helpdesk medewerker M/V

Geplaatst op 13 februari 2017 door Elroy Breukers in:
Algemeen

Update 28-2-2017
DE INSCHRIJVING VOOR DEZE VACATURE IS GESLOTEN.

Voor ons supportteam zijn wij per direct op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega:

Vacature ICT Helpdesk medewerker M/V

Als full-time Helpdesk medewerker verleen je telefonische en remote ondersteuning aan je collega’s en onze klanten. Je registreert en classificeert meldingen, ondersteunt gebruikers, lost problemen op en zet meldingen door en bewaakt deze. Je werkt samen met je collega’s om snel en adequaat tot een oplossing te komen voor de klant.

Wij bieden een hecht team van specialisten in ICT- en document- oplossingen. Onze klanten zijn voornamelijk bedrijven en instellingen, van zakelijke dienstverlening tot productiebedrijven.

Wij vragen:

  • Bij voorkeur werkervaring op een ICT Helpdesk
  • Minimaal een afgeronde MBO ICT opleiding
  • Kennis van Microsoft producten, waaronder Windows Server 2008, 2012, 2016, Windows 7,8 en 10 en Office 2013/2016 en Office 365
  • Kennis van IT hardware
  • Kennis van virtualisatie
  • Het accuraat verwerken van gesprekken en acties in ons call management systeem

Ben jij onze nieuwe potentiƫle collega? Reageer dan door een sollicitatiebrief met C.V. te sturen naar: info@iplinq.nl ter attentie van de heer Elroy Breukers.

Reacties door Werving & Selectie organisaties worden niet op prijs gesteld.